http://ancasorin24iulie2010.blogspot.com/

Te iau in casatorie,sa fii partenerul meu de viata,
la bine si la rau,la bogatie si la saracie,la o si mai mare saracie atunci cand iti voi afla PIN-ul cardului ,
sa te iubesc si sa te respect,pana ce moartea ne va desparti.

vineri, 17 septembrie 2010

Reteta-Fructe de mare

De cand am calcat prima data pragul Restaurantului chinezec din orasul nostru efectiv m-am indragostit de fructele de mare.De atunci le gatesc de cate ori am ocazia.

Eu folosesc cam 1 kg de cocktail de fructe si inca jumatate de kg de pui de caracatita,pentru ca efectiv adoram carnea ei. Le fierb cam 30-40 min (testul il fac pe tantaculele de caracatita).la fiert adaug si ceapa si morcov si ceva Delikat.Cand s-au fiert le sctrecurati,le separati de legume (de aceea eu le pun intregi la fiert) si le caliti cam 10 min in unt.Asezonati cu sare si piper alb.
De obicei le servesc cu orez chinezesc insa ultima data am incercat si un mix-wok (gasiti la supermaket la raionul congelate).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu