http://ancasorin24iulie2010.blogspot.com/

Te iau in casatorie,sa fii partenerul meu de viata,
la bine si la rau,la bogatie si la saracie,la o si mai mare saracie atunci cand iti voi afla PIN-ul cardului ,
sa te iubesc si sa te respect,pana ce moartea ne va desparti.

miercuri, 12 mai 2010

Momente

Prin definitie substantivul "moment" inseamna o perioada scurta,o clipa o secunda. Asta daca ar fi sa citim dictionarul.Daca ar fi sa gandim cu "inima" ne-am da seama ca "momentul" e cel care conteaza in viata noastra.Suntem o suma de momente,de clipe memorabile ce ne ajuta sa trecem peste alte greutati sau bucurii,cauzate tot de alte momente.
Incepem viata frumos prin "momentul in care ne-am nascut".Urmeaza apoi o serie de astfel de amintiri ce raman mai mult in constiinta celor apropiati decat in a noastra(momentul cand am spus primul cuvant,sau am facut primul pas,cand am facut prima "boacana",cand ne-am cerut prima data iertare ,si tot asa).Apoi urmeaza momente ce le povestim copiilor nostri(prima zi de scoala,primul premiu I si prima coronita de flori facuta de parinti,primul examen,prima alegere constienta).
In cadrul iubirii mele important e momentul cand te-am cunoscut,cand ti-am vorbit prima data,cand ne-am sarutat,cand m-ai cerut in casatorie,si multe altele.
Ce e important, spun eu ,e sa invatam din aceste momente.Sa ne amintim naivitatea primului zambet,sinceritatea primei fapte bune,gingasia primului sarut luat pe furis,blandetea schimburilor de priviri din copilarie. Dar si momentele cand am gresit,sau am spus vorbe fara sa le gandim,sau am judecat incorect,neoferind prezumtia de nevinovatie cuiva;sau momentele cand am fost egoisti,aroganti,incrancenati in ideile noastre.De evitat momentele pline de incapatanare,ingamfare,superioritate,irealism.
As vrea sa am acum o putere sa imi trasez un "plan" al momentelor mele.Importante,neimportante,bune si rele,sa fac o schita a vietii mele pentru a-mi da seama daca am trait sau voi trai degeaba.Nu cred insa ca are rost,pentru ca si acesta este un moment din multe altele,cand imi transpun sentimente legate de o viata dulce si amara,si incerc sa invat ceva din el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu