http://ancasorin24iulie2010.blogspot.com/

Te iau in casatorie,sa fii partenerul meu de viata,
la bine si la rau,la bogatie si la saracie,la o si mai mare saracie atunci cand iti voi afla PIN-ul cardului ,
sa te iubesc si sa te respect,pana ce moartea ne va desparti.

duminică, 9 mai 2010

Despre noi

Noi,insemnand Anca si Sorin,suntem un cuplu care de aproape 3 ani ne initiem in tainele iubirii si ale vietii conjugale.Ne-am cunoscut intr-o frumoasa zi de 24 august,pe inserat.Primii pasi i-am facut alaturi unul de altul,tematori,incercand sa ne cunoastem.Am discutat vrute si nevrute,ore in sir,in acordurile presarate de lumina lunii si de fosnetul vantului printre copaci.Seara a fost linistita placuta,inceputul unui ritm al batailor inimii pe care nu il mai ascultasem pana atunci.Au urmat seri asemanatoare,mai profunde, "acelasi loc,aceeasi ora". Am ajuns sa depindem unul de vocea celuilalt,de atingeri,de bataile inimii care de acum erau una.Dupa aproximativ 2 ani am hotarat sa ne si oficiem relatia,stabilind data de 24 iulie 2010.Atunci nu doar vom simti si visa la fel,si ci ne vom numi la fel.Vom oficia cununia civila la Oficiul Starii Civile din Galati,vom merge apoi in Gradina Botanica sa imortalizam momentul,si apoi vom primi binecuvantarea Domnului la Biserica Sfantul Spiridon (vis-a-vis de Potcoava) la orele 18:30. Pantofii ii vom distruge la petrecerea ce va avea loc la Restaurantul "Priza Dunarii",la salonul cu "locomotiva",incepand cu orele 20:30.Cream acest blog in speranta ca doriti sa fiti alaturi de noi,si vreti sa stiti mai multe detalii.Momentan suntem in febra pregatirilor incercand cat de cat sa potolim emotiile.See you soon!

2 comentarii:

  1. Daca ai stii cat de mult ma bucur pt tine...daca pot sa te ajut cu ceva..te rog sa-mi spui nu de alta dar m-am cam reprofilat pe organizari de evenimente de vreo 2 ani incoace :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca staim ami devreme :) Acum cam totul e pus la punct.Te contactez la botez :))

    RăspundețiȘtergere