http://ancasorin24iulie2010.blogspot.com/

Te iau in casatorie,sa fii partenerul meu de viata,
la bine si la rau,la bogatie si la saracie,la o si mai mare saracie atunci cand iti voi afla PIN-ul cardului ,
sa te iubesc si sa te respect,pana ce moartea ne va desparti.

miercuri, 19 ianuarie 2011

Nesimtire,prostie,amuzament...

Unii oameni nu isi pot inghite nici macar saliva ,pentru ca are gust de nesimtire.
Chipurile suna urat acest gand care imi falfaie printre neuroni din primele minute ale acestei zile.Inchid ochii si ii deschid intr-o nesimtire crasa,minunea e ca nu e a mea.Poate daca as fi eu proprietarul ar fi mai gustoasa,insa asa imi provoaca voma.Si o inghit fortat pentru ca nu am ce face.Insa nu pot sa ma opresc din intrebari.Cum poti rezista pe pamantul asta fara sa te loveasca nimic?Cum poti fi atat de rece incat sa nu intelegi greul celor din jur?Cum poate un om sa iti zica ca l-ai deranjat ,si tu sa privesti relaxat un rahat de serial?Nu iti palpaie nimic in creierul ala de gaina?Nici un led,nici un beculet?Te vaiti ca ai varsat lacrimi amare si acum ii numesti pe ceilalti care sunt la fel ca tine prapaditi?Si te numesti "mandru"?Mandru de ce mai idiotule ,daca atunci cand deschizi gura miroase a nesimtire de la o posta? Ochii tai arunca sageti de invidie,si tu zambesti si intrebi daca mi-e bine?
Din cauza celor ca tine am parasit un taram ce nu va fi niciodata cel al fagaduintei,dar se pare ca oriunde as merge ma voi impiedica de gunoaie.Imi pare rau ca Dumnezeu si-a concediat firma de salubritate,cred ca s-a saturat si el sa umple un spatiu vast intre Rai si Iad cu persoane care nu au fost destul de bune ca sa faca bine,si nici macar destul de destepte ca sa faca rau.Purgatoriul lui Dante prezentat ca un taram mai mult sau mai putin al sufletelor chinuite,a ajuns acum groapa de gunoi a lui Lucifer,si profunda dezamagire a lui Dumnezeu care nici macar nu te poate condamna.De ce?Pentru ca prostia nu se condamna.Si perseverarea in prostie provoaca amuzament sau greata.De ce crezi ca radeam eu cand te priveam?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu